Related Posts with Thumbnails

fredag 15 april 2011

Två dagar...

...har gått i nya butiken och jag kommer på mig själv med att gå omkring med en underbart härlig känsla i magen och bröstet. Trots att jag har hur mycket som helst jag måste ordna och miljoner saker att hålla reda på så njuter jag av varje minut. Min personal är helt underbara och det är mycket folk hela tiden i butiken. Jag är helt slut när jag slutar på kvällen men det känns ändå så himla bra.

Invigningen igår gick över förväntan. På kvällen var vi ute och åt med Vd:n och alla från HK och vi fick väldigt mycket beröm för att vi sålt så bra och att allt flöt på så smidigt. En extra skål för butikschefen blev det och jag fick sträcka på mig lite extra. Så klart jag myser. Jag har verkligen kämpat för att få komma hit efter allt jävla skit som varit. Nu är jag på rätt plats igen.

Det enda som grämer mig är att jag inte hunnit beställa några nya glasögon utan går omkring med mina gamla. Och det finns verkligen hur många som helst jag vill ha. I morgon ska jag försöka hinna med det. Som sagt, det är som att släppa in en unge i en gottebutik.

Känner jag skulle behöva skriva av mig om annat än jobbet...  men just nu låter jag nog bli. Kanske återkommer när orden liksom hamnat på plats.

1 kommentar: