Related Posts with Thumbnails

fredag 29 april 2011

Och så till något helt annat...

...för även om det mest handlat om mina känslor och mitt kärleksliv den senaste tiden här inne så pågår ett annat liv också. Jag har fullt upp på nya jobbet och jag kan verkligen säga att jag njuter av varje dag. I onsdags hade jag mitt första personalmöte med min personal. Åtta stycken anställda har jag att ta hand om och efter två veckor nu kan jag bara säga att jag är mer än nöjd med allihop. Jag hoppas de är lika nöjd med sin chef.

Dagarna går så fort och jag hinner knappt med att äta. Det är fortfarande mycket att ordna och fixa så jag sitter mest med näsan över datorn, har möten och försöker få allt att gå ihop. Men det är bara så fruktansvärt roligt så jag klagar verkligen inte.

Men nu är det fredag och kanske jag skulle ta och unna mig att gå ut en runda i kväll. Få göra mig lite snygg och dricka en o annan drink. Känns som det var evighet sen jag gjorde det. Det kommer trevligt besök till stan också som jag troligtvis hinner möta upp en stund.

Kan bli en riktigt trevlig fredag. Vad händer hos er?

7 kommentarer:

  1. Hej vännen ja det tycker jag du skall göra, får önska dig en trevlig valborg och 1:a Maj, själs så jobbar jag hela helgen.
    Kram Biffen

    SvaraRadera
  2. Det låter ju helt underbart! Själv är jag en tickande pms-bomb som känner sig löjligt fet, ful och oälskad. Skulle nog också behöva en upplyftande drink på nån mysig uteservering men det passar sig ju inte ikväll. Tyvärr. Men jag hoppas att du får en fin kväll!

    SvaraRadera
  3. Jag är gräsänka! Imorn ska jag på Bilagan m Ullis :D Ikväll vet jag inte. Ostbågar och öl kanske :D

    /Jennie

    SvaraRadera
  4. P.
    Det blir biskopens
    i vanlig ordning
    för min del.

    Eller har du bättre förslag?



    kram

    SvaraRadera
  5. Detsamma Biffen :o)

    Christel jag vet hur de där dagarna är. Då är det en filt i soffan som gäller :o)

    Jennie du får komma till Helt enkelt i kväll och detsamma gäller dig Kramaren ;o)
    För där är jag och äter och dricker gott i kväll!

    Kram på er!

    SvaraRadera
  6. Låter som en ypperlig idé med lite utgång och goda drinkar :)

    Jag kör på filmkväll med vännerna ikväll och imorgon är det dags för lite födelsedagsfirande och eldande. Lite som en helg i terapins tecken ;)

    *kram*

    SvaraRadera
  7. jag trivs inte på helt enkelt :p bishops är mycket trevligare! kram.

    /Jennie

    SvaraRadera