Related Posts with Thumbnails

onsdag 6 april 2011

Hotellmys!


Himmelsäng och gosig badrock. Full minibar och två rum med tv i båda. Bästa rummet jag haft någonsin och meningen var jag skulle haft sällskap i natt. Men min älskling har det jobbigt just nu och hans älskade pojkar behöver honom så jag försöker vara en stor och förståndig flicka och inte lägga mer dåligt samvete på hans axlar. Även om längtan sliter i mig. Det har gått en vecka sen vi sågs och avståndet mellan oss har ibland skrämt mig och jag hade sett fram emot att få krypa in i hans famn i kväll. Men jag tänker att vår tid kommer. Vi hinner vara nära. Jag stiger åt sidan för andra som behöver honom bättre och så får det vara ett tag.

Därför blir jag varm och full av kärlek när han plötsligt ringer och frågar om jag vill ha en kram. För min skull har han kört 10 mil extra bara för att få ge mig en kram. Och jag springer från jobbet för att möta honom utanför hotellet och vi får vara nära en stund. Ge varandra lite näring för att kunna fortsätta stå ut med avståndet och att det är en bit kvar innan vi kan njuta på riktigt.

Och jag känner att vi kommer att lösa det här. Så länge vi pratar, förstår varandra och vågar säga hur vi känner och tycker. Ibland är det svårt för oss båda. Men jag vill så gärna. Och jag vet att han vill. Han visar det ju så tydligt. Bara genom att komma och ge mig den där kramen.

3 kommentarer:

  1. Verkligen. Håll du hårt i honom du!

    SvaraRadera
  2. Vad gulligt av honom!! Skönt att du också är förstående. Moget och starkt av dig.
    KRAM

    SvaraRadera