Related Posts with Thumbnails

söndag 10 april 2011

Söndagsblues!


Känner inte för något. Borde massa men... Leker med kameran istället och gillar att man kan se okej ut trots skitigt hår, glåmiga kinder och omålade trötta ögon. Glor på dålig film. Äter smörgås. Drar mig för att packa väskan inför morgondagen för helst vill jag dagarna borta ska vara över men tröstar mig med att det är sista gången jag behöver packa den där väskan på väldigt lång tid. Slut på resor, slut på hotellnätter och slut på ett liv utan struktur. På torsdag börjar mitt nya liv med jobb på hemmaplan. Konstigt men bra.

Ringde all min personal idag. Höra hur de haft det nu när de varit ute i de olika butikerna. För att visa att jag bryr mig, tänker på de och säger vi syns på onsdag. De blir glada, har många frågor jag försöker ge svar på och det känns bra.

4 dagar kvar...

1 kommentar:

  1. Hej tänk om alla chefer var lika omtänksam som du, då skulle man längta till jobbet efter helgrn.
    Sköt om dig.
    Biffen

    SvaraRadera