Related Posts with Thumbnails

tisdag 26 april 2011

Älskade...


Jag vill inte lämna dig och gå...
vill bara att du ska förstå.

Vill inte vända dig ryggen och lämna dig.
Vill bara du ska känna att du behöver mig.

Jag älskar ju dig av hela mitt hjärta...
men hur ska jag orka med saknadens smärta?

Ibland behöver jag mer än tomma ord.
Kanske jag dina handlingar då förstod.

Jag önskar vi kunde prata mer med varann...
då skulle kärleken kännas mer äkta och sann.

Men tystnaden blir smärtsam och en plåga...
hur ska jag då kunna tro, hur ska jag kunna våga?

Du säger du älskar och ska visa mig...
snälla gör det... för jag vill ju vara med dig!

Jag önskar allt var enkelt och lätt...
önskar jag kunde göra allting rätt!

De säger att i krig och kärlek är allt tillåtet...
med dig skulle allt vara förlåtet!


Älskar dig så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar