Related Posts with Thumbnails

onsdag 11 maj 2011

Tillbaka till verkligheten!

Jag lämnar den här underbara utsikten bakom mig. Två underbara dagar i sol vid en av de vackraste platser jag vet. Och två nätter ihop med den finaste. Och trots att jag är tillbaka på jobbet och har fullt upp så jag knappt hunnit att äta så är jag nog just idag den lyckligaste kvinnan på jorden.

Vet inte om man kan säga "jag älskar dig" för ofta eller om jag någonsin blir trött på att höra han säga mitt namn. Och jag funderar på om jag någonsin kommer att tröttna på att se på honom. När vi sitter där i bilen på väg ifrån den där underbara platsen, på väg hem till verkligheten så försöker jag få honom att förstå hur jag egentligen känner. Men jag förstår knappt själv. För det är liksom... för bra. Men jag är nästan helt säker... nej... jag ÄR säker, på att jag träffat mannen i mitt liv. Jag älskar honom mer än jag någonsin älskat något förut. På ett helt annat sätt. Och jag behöver inte längre vara orolig. Han älskar mig också. Och han kommer att stanna hos mig!

Idag är jag den lyckligaste kvinnan på jorden.

6 kommentarer:

  1. Bara att gratulera, vilken härlig känsla :)

    SvaraRadera
  2. Ja... jag svävar liksom på moln :o)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Visst är känslan fantastisk =)
    så glad för din skull.

    SvaraRadera
  4. Ja det är underbart :-)

    Kram

    SvaraRadera
  5. Hääärligt vännen.
    Vad glad jag blir för din skull..
    Kram Kevin...

    SvaraRadera