Related Posts with Thumbnails

lördag 14 maj 2011

Love makes me beautiful!

Jag tror det är så. Att kärleken gör människan vacker. För så känner jag det just nu. Känner hur det strålar genom mina ögon, hur hyn lyser klarare än någonsin och jag behöver inte längre måla mig för att känna mig fin. När jag ser mig själv i spegeln så ler jag och tycker om det jag ser. Kanske beror det på att jag vet att han tycker om det han ser. För han säger det ofta. Hur fin jag är. Och det känns. I hjärtat.

Jag tycker om att känna det han får mig att känna. Jag tycker om den jag blir när jag är med honom. Mjuk, varm, kärleksfull och vacker. Jag tycker om att han får mig att känna att jag duger, precis som jag är.

Jag är inte vackrast i världen, men det räcker att han tycker det!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar