Related Posts with Thumbnails

måndag 9 maj 2011

...som jag väntat på så länge. Ett steg framåt, ett bevis på att det är på riktigt. Och jag blir varm i hjärtat av att få höra hans röst. Höra han säga de där orden... att han älskar mig. För jag älskar honom över allt annat. Vill vara med honom och jag känner mig närmare honom än vad jag nånsin gjort.

Så jag kan inte vänta. Vill få krypa in i hans famn NU. Så jag sätter mig på tåget och åker dit där han befinner sig så om några timmar är jag hos honom igen. Och jag känner mig som en liten flicka på julafton. Upprymd, pirrig och förväntansfull. Som alltid när jag ska träffa honom. Och jag önskar den känslan kommer att få finnas där länge. Att jag alltid kommer att få känna den där värmen i bröstet när jag tänker på honom.

Pricken min älskling jag älskar dig så!

6 kommentarer:

  1. Feel the same... Kunde vara mitt inlägg! :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Visst är det härligt :-)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Naaw! Blir alldeles varm i hjärtat!

    Glad för din skull!

    SvaraRadera
  4. Mmm... jag är också glad :-)

    Kram Sandra!

    SvaraRadera
  5. Det är mer än underbart Fröken :o)

    Kram

    SvaraRadera