Related Posts with Thumbnails

fredag 20 maj 2011

Jahaa...

...då var det fredag igen. Det innebär antagligen fredagsmys för de flesta men jag tjuvstartade redan igår genom att beställa hem en pizza och tulla på flaskan med rödtjut. Sen dog jag i soffan. Som om de slagit mig med en slägga i huvudet. Klockan tolv vaknade jag yr och klibbig på hela kroppen. Så jag antar att det inte är okej att äta en pizza till idag även om det skulle vara grymt gott så här i fredagsmystider.

Jag skulle vilja göra i ordning på min balkong. Lägga dit en sån där grön tjock gräsmatta, köpa mjuka kuddar till mina stolar, hänga upp blomlådor med icke riktiga blommor i för de skulle jag ta död på inom loppet av en vecka. Vill sitta där ute och äta frukost på lördag och söndagsmornarna. Dricka ett glas kallt vitt vin på kvällen och kunna ta en fika med de som kommer hem och fikar med mig. Typ Mattias. Sen vill jag sommarpimpa min Kronancykel. Jag är ju numera billös och det är min fina Kronan som får förflytta mig framåt. Det är bara det att jag har blivit av med fyra stycken Kronancyklar sen jag flyttade till Gävle så nu tänkte jag pimpa min sprillans nya cremfärgade. Tänkte sätta små söta fjärilar överallt. Det borde göra den lite smer svårstulen.

Så i helgen får det bli EN av de två sakerna att göra. Får nog börja med cykeln.

Japp... så får det bli!

Vad ska ni göra era små rumpnissar??

5 kommentarer:

  1. Söta fjärilar.. det är da shit.. helt klart. Kommer ihåg en kund som var ensam blan massa karlar på sitt jobb, hon märkte att alla kontorsvaror fick fötter så hon valde helt sonika att köpa allt i rosa.. haha.. hon fick ha dem kvar... =)

    SvaraRadera
  2. har precis blivit färdig med att göra altanen sommarfin, nu väntar vi bara på att du ska komma och hjälpa till att dricka upp det kylda vinet.
    mamma

    SvaraRadera
  3. Hahaha ia den var klockren :o)
    Smart brud!

    Mamma jag lovar att komma snart. Saknar dig såååååå!

    Kram på er!

    SvaraRadera
  4. Någe mys.. nääeh.. det blir inget i år heller... I helgen så blir det väl tvätta.. Borde städa lite... Kanske bära ner lite kartonger i källaren... Lite sån't...

    SvaraRadera
  5. Sånt där nödvändigt menar du?
    Och vadå "inte i år heller"
    Det är ju hår lång tid som helst kvar av året så vad vet du om det NU vännen ;o)

    Kram

    SvaraRadera