Related Posts with Thumbnails

söndag 26 juni 2011

Stockholm!

 Fina utsikten över stan från Jens köksfönster.
Köket där jag blev bjuden på fin oxfile.


Vi åkte runt halva stan för att hitta en flaska vin.
Det gick inte så bra så det blev
det här till maten istället...


Nerbäddad i soffan mätt och belåten.
Där blev det film och Jens goda äppelkaka.


En till som mös i soffan...


Idag började vi dagen med brunch
på Mossebacke!


 Jens tog mig med till sin systers kontor.
Hon som grundat Swedish hasbeens.
Gissa om jag var som ett barn i en godisbutik.
Fick se kollektionen som kommer sommaren 2012.
Och så fick jag välja ut ett par tofflor.
Röda fina.
Snälla, snälla Jens TACK!


En regnig promenad i Hagaparken.


Jens och Jocko!


Lilla jag!


Jens!


Mina fina tofflor!


Hur lycklig är inte jag nu!
 Och Jens säger att jag får säga till
om jag vill ha fler skor så fixar han det.
Han tycker jag är en perfekt reklampelare.
För er som gillar Swedish hasbeens
kan jag berätta att de har massa nytt kul på gång.
Och jag har sett det, hihi :o)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar