Related Posts with Thumbnails

torsdag 23 juni 2011

Midsommarångest!

Samma visa varje år. Inget planerat trots att det är dagen innan midsommar. Och först hade jag tänkt skita i alltihopa, beställa en pizza och glo på en film och hoppas på att det regnar så att det är mer legalt att ligga inne i soffan. Helst hade jag ju velat vara med min älskling men nu är det som det är. Exet jobbar och han ska vara med sina fina pojkar. Vi har hela livet på oss och troligtvis kommer det flera midsommarnätter vi kan tillbringa ihop.

Men har jag tur så kommer jag inte att behöva sitta själv. Finaste Cilla har jag inte träffat på länge nu och henne kom jag att tänka på. Och när jag hör av mig har hon tänkt på mig också så kanske det blir midsommarfirande med henne och hennes poliskollegor. I vilket fall kommer jag att överleva även denna midsommar.

Vad ska ni göra?

2 kommentarer:

  1. Jag orkar inte med midsommarhetsen, så jag drar ut till la familia..
    Ha en härlig midsommar, hur den än blir!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hade jag haft familjen närmre hade jag gjort detsamma. Hoppas du får det bra :o)

    Massa kramar!

    SvaraRadera