Related Posts with Thumbnails

onsdag 8 juni 2011

Och så vill jag bara...

.... berätta... fast jag sällan pratar om kläder och skor (som egentligen är halva jag) att jag har som sagt tröstshoppat lite (förlåt mamma men jag har baaaara använt pengarna som jag fått in på Tradera-auktioner) men idag fick jag hem den finaste klänning eller nej... den var vacker och satt så fint så jag blev tårögd. Jag tror jag såg en liten tår i Azitas öga också när hon såg den på mig. Och ett par skor. Åhh, helt i svart spets. Så roligt när man köper något och det visar sig vara ett drömklipp.

Nu är bara den stora frågan... när fan ska jag ha denna supersnygga klänning och de ursnygga skorna??? Jag är ju inte den som springer på krogen jämt längre. Men nu är det kanske dags. För den där klänningen och skorna var verkligen värda att få visa upp.

6 kommentarer:

  1. Jag skulle inte ha nåt emot om du varierade inläggen med lite kläder och skor, även om jag inte speciellt intresserad av kläder och skor i allmänhet... men ja, det skulle inte gö nåt! :)

    Visa bild på fina klänningen!

    Kram.

    SvaraRadera
  2. Jahaa... jag trodde liksom ingen var intresserad av vad jag handlar eller ha på mig :o)
    Är ju själv ingen supergillare av "dagens outfit bloggar"

    Kram Jennie

    SvaraRadera
  3. Det behöver inte vara nån dagens outfit heller.. ingen modeblogg liksom, men du får gärna visa ändå :D

    Du har ju en skön stil på dina kläder också, inte bara som alla andra.

    SvaraRadera
  4. Åhh det var snällt Jennie :o)

    Får väl göra det då... visa "min sköna stil" hihi.

    SvaraRadera
  5. Sånt är farligt. Jag köpte en vacker klänning i lördags och unnade mig nya fina smycken. Så efter en supernajs kväll med bästa vännen ville jag gärna ner på stan en sväng, kände mig så fin, ville nog visa upp mig en smula och flirta lite kanske...
    Meh... så blev det asfaltskrasch o akuten istället. Så ta inte cykeln, när du ska visa fina du :). Kram Petti!!

    SvaraRadera
  6. Mandy först vill jag bara säga att jag blir så glad att du hälsar på här. Saknar dig faktiskt och tänker på dig mycket :o)

    Ja jag läste om din krasch och blev orolig men du fick ju snygga läppar ;o)
    Jag brukar ju också ta cykeln men kanske ska låta bli när jag ska visa upp fina jag :o)

    Massa kramar vännen!

    SvaraRadera