Related Posts with Thumbnails

tisdag 7 juni 2011

Hetta!

Så här varmt har vi det i butiken!


Och jag förstår att folk inte orkar gå in hit för det är knappt min personal orkar vara i den här värmen. Har bråkat med hyresvärden om luften och denna värmen men tydligen har vi inte betalt för extra kyla. Så just nu är det mer personal än kunder i butiken och optikerna sitter sysslolösa. Själv har jag fullt upp med löner som ska skickas in, paket som ska skickas och samtal som ska ringas.

Min älskling var inne och gav mig en kram. Den behövdes. Helst hade jag velat stanna där i hans famn men vem får som man vill. Har fortfarande en klump i magen, kan inte sova och inte äta för den här saknaden gräver ett stort hål i mig. Jag vill vara med honom, somna och vakna vid hans sida.

Om sen ändå kunde bli nu!

Så länge försöker jag leva, jobba och inte tänka och grubbla så mycket. Det fungerar inte så bra. Jag är inte så bra på att sluta grubbla. Ibland önskar jag att jag hade den där on/off-knappen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar