Related Posts with Thumbnails

torsdag 30 juni 2011

Mys vid havet!

Idag åkte mamma, lillasyster och jag till havet. Lång sandstrand, badvarmt vatten och lugn i själen. Önskar jag hade semester nu så att jag kunde få tillbringa fler timmar på filten där vid vassen och bara få njuta av värmen. Nu är det inte så utan i morgon ska jag tillbaka till jobbet så mamma och lillasyster får roa sig själva en stund. De stannar till söndag så jag hoppas kunna ta ledigt nån dag till för att få tillbringa så mycket tid som möjligt med de.

Det är bra att ha mamma här. Nu har jag fått flera av mina fina klänningar ändrade och upplagda så att jag kan använda de i sommar. Jag lånade hem Azitas symaskin så den har gått varm hela kvällen.

Nu är det bara slapp framför tv:n och jag ska snart krypa i säng. Och i morgon får jag börja dagen med att pussa på min älskling som kommer förbi innan han ger sig iväg för jobb på annan ort. Denna underbara och fina man som jag bara saknar mer och mer för varje dag som vi är ifrån varandra. Nu när jag har familjen på besök så får han och jag helt enkelt vänta med att ses och mysa. Så jag räknar dagarna tills jag får krypa in i hans famn igen och få somna vid hans sida.

Han gör mig lycklig...

Bjuder på en pinup-bild!

 Söta lillasyster!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar