Related Posts with Thumbnails

måndag 20 juni 2011

Ord rakt in i mitt hjärta!



6 kommentarer:

  1. :(
    Låter ju verkligen inget bra. Musiken är fantastisk men om det är ord som gäller även för dig är det ju förjävligt. Går inte att tolka det som positivt, alls.

    SvaraRadera
  2. Det gäller inte mig ordagrant. Små fragment som jag kan känna i vissa stunder. Men nej, det är inte för jävligt för mig. Inte alls. Men igår var en dag då allt kändes tungt och då har jag en tendens att förstora saker och ting. Även mina känslor och min oro.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hon skriver så bra texter! Man känner igen sig i ganska många... Ser fram emot hennes nya platta som kommer i höst, har jag för mig...

    /Bambi

    SvaraRadera
  4. P.
    Melissa Horn
    19/10
    I ett konserthus nära.
    Jag skall nog
    lyssna.
    Noga.



    kram

    SvaraRadera
  5. Åhh lova att påminna mig då Kramaren :o)

    SvaraRadera