Related Posts with Thumbnails

lördag 25 juni 2011

Så blev det midsommardagen!

Jag slapp ligga själv hemma i soffan utan fick umgås med finaste Cilla och hennes poliskollegor. Spelade Kubb som liksom hör till och drack alkoholfritt bubbel. Grillade och åt jordgubbar med grädde. Vi tjejer dansade medan killarna rökte vattenpipa. En okej midsommar helt enkelt och jag kröp nöjd i säng och vetskapen att jag skulle slippa vakna med bakfyllan från helvetet kändes extra skön.

Midsommardagen började med frukost hemma hos Mattias och nu är frågan hur fortsättningen blir. I morgon ska jag nämligen hämta min älskade mamma och sötaste lillasyster i Stockholm för att de ska tillbringa en vecka hos mig. Så nu funderar jag på om jag inte ska ta mig en extra liten tripp till storstan och våldgästa vännen Jens och hans dotter Alma och låna våningssängen som alltid står ledig till mig. Då skulle jag hinna med en liten shoppingrunda i morgon innan jag plockar upp lilla familjen och slipper dessutom sitta själv denna midsommardag.

Så jag funderar en stund till. Bil har jag men behöver en GPS och det lilla problemet löser sig säkert!

2 kommentarer:

  1. Har du inte GPS i mobilen då?

    SvaraRadera
  2. Ahaa... smart Anna :o)
    Jo det borde jag ju ha eftersom jag har iPhone :o)

    Tack!

    SvaraRadera