Related Posts with Thumbnails

torsdag 30 juni 2011

Om att kyssas!

Och så helt plötsligt slår det mig när vi ligger där tätt omslingrade och har det så där mysigt som bara vi kan ha det. Jag funderar på om vi någonsin har kysst varandra. Ja sådär på riktigt... med tungan. Jag älskar att pussa honom. Mycket och ofta, men nu funderar jag på om vi har kysst varandra med tungan.

Jag försöker ofta när vi älskar säger han. Men du är ofta så borta då att du nog inte märker det. Och han har säkert rätt. Jag vet att jag är i sjunde himlen då och troligtvis inte märker hans försök till att nå mina läppar. Och det är konstigt. För det bästa jag vet är att kyssas just i de där intima stunderna. Och för mig är nästan kyssar mer intimt än sex. Därför är det också väldigt viktigt.

Så när vi ligger där tätt omslingrade så vill han givetvis att vi ska kyssa varandra men då blir jag som en blyg liten skolflicka. Helt plötsligt blir det en stor grej. För jag vill ju givetvis att det ska vara något speciellt. Första gången vi kysser varandra... ja med mig fullt medveten. Så jag vågar inte. Fnissar mest bara. För tänk om det blir fel. Tänk om jag inte vet hur jag ska göra med hans tunga. Tänk om han inte gillar mina kyssar. Så vi låter bli. Men jag tänker på det hela tiden.

Och nu är det nästan lite mysigt. Att liksom ha det kvar. Få kyssa honom för första gången efter fem månader.

Men han försöker. Som idag när vi träffas en kort stund för att bara få kramas och pussas. Ge mig en tungkyss säger han och skrattar och jag blir lika blyg igen. Säger att nej, jag vill spara det. Till den där speciella stunden. En sån där härlig och intim stund.

Så nu har jag något speciellt att se fram emot. Vår försa riktiga kyss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar