Related Posts with Thumbnails

tisdag 24 november 2009

Favoriter i repris!

Eftersom jag stängt ner två av mina gamla bloggar är det också en del bilder som försvunnit. Den här bloggen innehåller inte alls lika mycket bilder av mig och mina närmaste som de andra gjorde. Jag la nästan in bilder varje dag på mig själv och det jag gjorde. Man kanske kan tro att jag gjorde det för att jag älskar att se mig själv eller för att jag älskar att visa upp mig. Ja till viss del är det ju faktiskt så det ska jag absolut inte sticka under stol med. Har alltid varit en teaterapa och en liten linslus och älskar att bjuda på mig själv. Och ni som har följt mig vet också att det inte bara är superstajlade festbilder jag lagt upp på mig själv utan ni har fått se mina värsta sidor också. Omålad, trött, ledsen och med en migrän så ögonen nästan har trillat ur.

Men det har som sagt inte bara varit ovanstående anledningar till att jag lagt upp mycket bilder. Det har helt enkelt varit för att visa så mycket som möjligt av mig själv och då menar jag inte bara för er anonyma läsare utan faktiskt för min familj och vänner hemma som jag sällan träffar. Det har varit ett sätt för mig att få de att känna sig nära mig och jag får känna mig nära dem.

Varför lägger jag inte upp lika mycket bilder nu längre då?
Jag vill helt enkelt inte förstöra min nya fina blogg med massa kluddiga bilder. Alla bilder som läggs upp här har jag med omsorg valt till varje text jag skriver så att de ska passa. Både texten och utseendemässigt. Visst är jag korkad? Men det är den lilla esteten i mig som kommer fram ibland.

Men nu saknade jag lite bilder att titta på så nu har jag rotat fram en del från de andra bloggarna och snyggat till de lite så att de passar in här på min nya fina blogg.

Inte så många, bara några gamla favoriter...

Bara lilla jag!

Jag och min älskade vän Mattias!
Jag och älskade Azita!
Partyglad!
Trött!
På jobbet!
Azita och jag en varm sommarkväll!
Min älskade vän Magnus!
Me!

3 kommentarer:

  1. Bilderna hör till bloggen, de kompletterar bilden man får av dig genom ditt skrivande. Du strålar ju! :)

    SvaraRadera
  2. Fina bilder på dig och ngr vänner.....

    Men trött, putar man då med läpparna för kameran *ler*

    SvaraRadera
  3. Alice> Tack vad snäll du är!
    Kram

    6insthlm> Putar med läpparna???? Det där är min naturliga sovmin ;o)

    SvaraRadera