Related Posts with Thumbnails

torsdag 19 november 2009

Lost!

Vilsen, förvirrad, osäker och rädd.
När det borde vara så enkelt.
Istället känns det svårt.
När man så gärna vill men inte vågar.
Eller vågar men inte kan...
För det finns så många frågor.
Beslut som ska fattas.
Känslor som ska vändas ut och in på.

Leken blev allvar!

Där jag befinner mig just nu är det ju bara så mysigt.
Att få bara vara, njuta.
Få känna sig sedd och ge en bit av sig själv.
Där jag befinner mig just nu finns trygghet.
Ömhet och passion.
Längtan och saknad.

Kan jag inte bara få vara där en stund?

5 kommentarer:

  1. Du kan få vara där så länge du vill. :)

    SvaraRadera
  2. Tack för att du finns finaste!

    Kramar dig hårt!

    SvaraRadera
  3. Tänk inte så mycket. Njut så kommer resten av sig själv..
    Kram

    SvaraRadera
  4. Petra.
    Släpp alla måsten
    och krav
    Lev och njut
    här och nu
    Livet är för kort
    att inte njutas


    kram

    SvaraRadera
  5. Qvinna> Ja jag önskar att jag inte tänkte så mycket hela tiden men det är svårt ibland!

    Kramaren> Jag försöker verkligen. Ibland går det riktigt bra!

    Kram

    SvaraRadera