Related Posts with Thumbnails

lördag 28 november 2009

Manshoror och vin!

Är hos min bäste vän och har blivit serverad en supergod middag. Har druckit ett ex antal glas vin nu och vännen min retar mig för mina påskkärringsröda vinkinder. Känner mig glad och lycklig över livet i allmänhet och skrattar och fnissar åt allt drama som skrivs hit och dit på min och min väns blogg. Någon skrev "köper ni bluffen". Hihi som om vi försöker samla "tittarsiffror" Jaja jag fnissar vidare. Känner mig som om jag var 13 år igen eftersom nivån ligger där men jag vet inte, det är väl sånt man få räkna med när man gett sig ut i internets officiella värd. Att Linda Rosing har drama på sin blogg köper jag men lilla jag, hihi. Säger som en mycket klok kvinna i min omgivning säger; Så länge folk pratar om dig är du intressant, det är när de slutar pratar om dig som du ska börja oroa dig! Det tänker jag anamma...

, nu ska vi se på La gigolo och jag tänker fortsätta pimpla rödvin för det får mig att må väldigt bra just nu!

Kram på er!!

3 kommentarer:

  1. Min mamma lärde mig när jag var liten att sanningen är faktiskt så som din vän sa.. Vi är intressanta! Tänk att du och jag är så kraftfulla, så mäktiga i våra personligheter att människor vi INTE ENS känner, väljer att lägga energi på att förundras över oss... min mamma sa även att "när de tittar på dig och viskar, det där är bara ren och skär avundsjuka". Att lära sig det som 10-åring, ger i slutändan en människa som tror på sig själv. Min mamma är en klok kvinna. Det är du med.. så njut av att vara det, och njut av de andras beundran, förundran och eventuella avundsjuka. För det är du värd!! PUSS

    SvaraRadera
  2. du vet att jag tycker mycket om när du klär upp dig och sitter framför mig och dricker vin och få de röda kinderna, i like it honey

    SvaraRadera
  3. Desi> Ja vännen jag ska försöka och se det med de ögonen istället!
    Kram fina du!

    Vida> Ja jag vet vännen, hihi.
    Puss!

    SvaraRadera