Related Posts with Thumbnails

torsdag 26 november 2009

Dessa bloggdrama!

Gud vad jag hatar när det ska behöva bli liv om vad man lägger upp eller skriver på sin blogg. Nu har jag blivit uthängd som värsta fi**** för att jag lagt upp bilder när jag och en killkompis pusssas på en fest.

Men ärligt, ska jag ens behöva ta åt mig av det? Tjejen som hängt ut mig är hans ex och tydligen tror hon att jag gör det för att jävlas med henne. Jag visste inte ens att hon hittat min nya blogg och jag har knappast för avsikt att jävlas med någon. Draman är inte riktigt min stil. Hon har lagt en länk till min blogg och bilderna så jag får väl tacka för den gratis marknadsföringen. Men ärligt talat gör det mig faktiskt ledsen. Jag har alltid tyckt bra om den här tjejen och att hon tror att jag vill jävlas med henne känns olustigt. De som känner mig vet att jag aldrig skulle göra så.

Men har jag inte rätt att pussa mina vänner på en fest? Har jag inte rätt att lägga ut vad jag vill på min blogg? Jag och den här killen är vänner, BARA VÄNNER!! De som läser min blogg vet ju att det finns någon annan för mig. Hur fan kan hon då få för sig att jag skulle vara ute efter något bara för vi ger varandra en kompis puss på en fest? Och att hon väljer att skriva på det sättet hon gör om mig gör mig så jävla besviken. Och en länk... ja jag vet inte vad jag ska säga.

Fast hon har fina vänner som stöttar henne genom att skriva snälla kommentarer och klanka ner på mig och skriver att jag är en gammal kärring med hängpattar och påsar under ögonen. Ja herre gud. Jag blir så ledsen så jag nästan börjar gråta... eller kanske inte!

Nää fan jag ångrar redan att jag ens skrev ett inlägg om det här. Det är så låg nivå och barnsligt så jag skäms över att vara kvinna när jag ser hur vissa beter sig.

Nu ska den här gamla kärringen gå bort till tobaksaffären och pussa lite på den där söta killen som jobbar där! Vad jag vet så tycker han i alla fall ganska bra om den här gamla kärringen...
Oj... skrev jag det där? Sorry... men jag sjunker till samma låga nivå som min omgivning!

Jisses... drama på högsta nivå!

9 kommentarer:

  1. Äh! Det är väl inget att lägga energi på och bry sig om? Skvallerkärringar och avundsjuka har ju funnits sen urminnes tider. Har de så lite att göra så låt de titta och snacka då?

    Lägg din energi på något bra istället. Ta inte åt dig av det där tramset.

    SvaraRadera
  2. okej, jag såg. hur kan man skriva en så idiotisk kommentar, är det första jag undrar. hängpattar? haha. det var det dummaste :D

    men jag kan ju förstå L, att hon blev sårad av bilden. faktiskt. om jag ser det från hennes synsätt.
    däremot tror jag inte du har gjort nåt för att medvetet såra henne, för sån människa är inte du. massa kramar!

    SvaraRadera
  3. Nostalgia och Anonym> Jag orkar inte ens kommentera det mer.

    Drama ger mig ingenting!

    SvaraRadera
  4. Du är varken kärring o du har snygg byst vad jag sett så det är ren avundsjuka och ett dumt sätt att "trösta" den där bruden, skit i det!

    Hon får gå vidare som alla andra efter ett uppbrott o sluta andra tjejer som hot.

    SvaraRadera
  5. Smurfan> Hihi ja än så länge sitter de på plats.
    Ja du har rätt. Blir jobbigt om man ska se varenda tjejkompis som ett hot!

    Kram

    SvaraRadera
  6. Lägg inte energi på sånt lågnivå och skitsnak.
    du är en fin människa och abeslut inte vill någon illa och alla runt omkring dig vet om det. det är din blgg och ingen få säga vad ska skrivas och inte skrivas eller vilka bilder du få ha o inte ha i bloggen. kram kram min vän

    SvaraRadera
  7. Hon är ett ex. Enough said, I rest my case. Slutar inte rätten att lägga sig i vad ens kille gör ungefär samtidigt som relationen slutar? :P

    SvaraRadera
  8. Alice Mae> Ja jag har för mig att det var så i alla fall :o)
    Men vad vet jag... jag är ju bara en senil gamamal kärring!

    Kram vännen!

    SvaraRadera