Related Posts with Thumbnails

lördag 28 november 2009

Canon kan Canon!

YES!!! Idag blev den min. Lite dyrare än jag hade tänkt men det fick som sagt svida lite. Det blev en Canon EOS 1000D och ett extra objektiv till. Ett Tamaron 70-300mm.

Som jag har längtat och som jag kommer att fota. Nu kommer ingen att komma undan. Det är ju bara det att jag älskar ju lika mycket att stå framför kameran som bakom som den lilla teaterapa och linslus jag är så jag får hitta någon duktig fotograf som kan föreviga mig eller så får det bli självutlösaren, hihi.

Önskar bara jag kunde hitta ett riktigt bra och enkelt bildredigeringsprogram Har två stycken idag men är inte riktigt nöjd med något av de. Den ena är Picasa och det andra är Paintshop Pro. En kombination av de två hade varit perfekt.

Nästa inköp måste bli en fotoskrivare. Ja så får det bli...

5 kommentarer:

  1. Det enda som behövs är Photoshop CS4. Det är det ultimata bildhanteringsprogrammet. Dessvärre ej gratis, såvida du inte ägnar dig åt fildelning eller har någon snäll vän som kan ordna det till dig.

    SvaraRadera
  2. Svinsjukan> Jag har många snälla vänner men ingen som sitter på det programet.
    Du känner ingen ;o)

    SvaraRadera
  3. Jag har en kompis som möjligtvis eventuellt kanske skulle kunna ha cs4. ;)

    SvaraRadera
  4. Jag har det. :) Du får väl be mig snällt, haha.

    SvaraRadera
  5. INTI> Men vilken tur jag har! Ja jag lovar att be riktigt snällt ;o)

    Kram

    SvaraRadera