Related Posts with Thumbnails

fredag 20 november 2009

Bloggtorka light!


Märker att jag inte skriver lika mycket som tidigare och det stör mig lite. Jag brukar ha miljoner saker i huvudet att skriva om. Kanske det beror lite på att mina dagar just nu är en enda lång väntan på det som komma ska. Att jag inte känner någon inspiration och därför inte gör så mycket så det helt enkelt inte finns så många roliga saker att skriva om. Dagarna ser ganska lika ut och det skulle bli en oändligt tråkig blogg att läsa om jag skrev samma historia om och om igen.

Jobba
Frukost
Jobba
Fika
Jobba
Hämta hunden på dagis
Hem och gör ingenting
Sova

Och så börja det om igen. Nä tänkte väl det. Vem bryr sig liksom.

Att mina tankar sen kretsar mycket runt var jag befinner mig rent känslomässigt kan inte ha undgått någon. Jag analyserar och funderar men jag försöker så gott det gå att vara i nuet. Och just nu njuter jag. Njuter av att få ha någon jag tänker på, någon som tänker på mig och någon jag faktiskt längtar ganska mycket efter.

Jag lovar att försöka bli lite bättre på att skriva om annat än våra möten och mina tankar och känslor runt det. Men det är väl så att när något upptar en så mycket så blir det svårt att fokusera på annat än just det.

Huvudsaken är att jag mår bra just nu!

2 kommentarer:

  1. Gläds med dig att du hittat någon som ger dig den uppmärksamhet och omtanke som du saknat.

    SvaraRadera
  2. Sebastian> Ja jag har verkligen längtat och behövt det. Det är underbart!

    Kram

    SvaraRadera