Related Posts with Thumbnails

söndag 29 november 2009

Det regnade...


.... när jag gick hem i kväll. Har alltid älskat regnet och hur renande det känns. Nu kändes det extra välbehövligt också eftersom vindåset behövdes sköljas bort.

Jag vet inte varför men jag har en bra känsla i magen. Mår gott helt enkelt. Vet inte om det beror på att jag haft någon hos mig som jag tycker om eller att jag har människor runt omkring mig som får mig att må bra. Eller kanske det är för att jag mer och mer börjar närma mig slutet på den här perioden av mitt liv och en ny början är på väg. Jag tänker inte analyser så mycket utan bara låta den där bra känslan i magen få fylla mig med välbehag.

Kommer att somna gott. Jag är härligt trött och även om jag får sova själv i natt utan att ha någon vid min sida som smeker min rygg tills jag somnar så kommer jag att sova som en liten prinsessa.

Nu ska jag lägga mig och hångla med instruktionsboken till min nya kamera!

God natt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar