Related Posts with Thumbnails

torsdag 26 november 2009

Saknar...

Idag är en sådan dag då jag saknar min mamma jätte mycket. Denna underbara, speciella och härliga människa Min absolut bästa vän och världens bästa mamma. Jag saknar att inte ha henne att springa på stan med, kolla på kläder och dricka kaffe och bara prata skit. Saknar att inte bara kunna åka och hälsa på så där spontant och bara få umgås, se på tv eller bara få vara tillsammans.

Ibland kommer det över mig och då blir saknaden så väldigt stor och det blir så påtagligt att vi bor långt ifrån varandra. Henne kan jag berätta allt för och är det något jag inte vill berätta får hon ur mig det ändå för jag har aldrig kunnat ljuga för henne. Jag önskar alla hade en sådan fin relation till sin mamma som jag har. Hon är min trygghet och trots att jag är 36 år gammal finns det fortfarande stunder då jag inte vill ha någon annan hos mig än mamma. Jag får ångest av att tänka på att hon en dag inte kommer att finnas hos mig längre. Den dagen kommer jag känna ett enormt tomrum.

Jag älskar dig mamma!

8 kommentarer:

  1. Vilken snygg mamma du har!

    SvaraRadera
  2. Smurfan> Ja du... ser jag ut så när jag är i hennes ålder kommer jag vara väldigt nöjd.

    Hon har en fin insida också!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag saknar henne också. Hon är jättetrevlig.

    SvaraRadera
  4. Samma relation Pita som du har till din mamma , har jag till min mamma.. jag bor ju numera i Malmö o min mamma fortfarande i Ronneby,,, så det är inte bara att ta en fika... men skönt att det finns flera 36 åringar som har det som jag med sin mamma... men Pita 36 wow , shit hur kunde detta hända ♥
    Camilla

    SvaraRadera
  5. Camilla> Jag vet att du har en bra relation med din mamma. Och du har också en väldigt vacker mammma som du brås på.
    Blir glad att höra av dig vännen. Hoppas du har det bra nere i söder!

    Massa kramar!

    SvaraRadera
  6. vad skönt att höra att det finns en bit navelsträng kvar men nu är det bara några veckor kvar tills vi ses igen.
    Älskar dig av hela mitt modershjärta.

    SvaraRadera
  7. Anonym som är mamma> Älskar dig också!!
    Kraaam

    SvaraRadera