Related Posts with Thumbnails

onsdag 6 juli 2011

Om den där känslan!

Tänk att så lite kan betyda så mycket och jag tror inte han är medveten om hur glad han gör mig genom att komma förbi mitt jobb så där helt utan förvarning. Överraska mig. När jag saknar honom som mest. När jag bara minuter innan funderar på vad han gör, var han är och så står han där. Och jag känner hur jag liksom skiner upp inombords men har svårt att visa det för jag blir så fruktansvärt förvånad. Känner hur jag blir varm och pirrig i bröstet men förbannar mig själv att jag inte är mer tillfixad än jag är. Inte visste jag att jag skulle få besök av mannen i mitt liv.

Och den där känslan är så skön. Att se honom och bli alldeles mjuk och matt för han är det finaste jag vet. Min snygga och stiliga pojkvän. Och det gör mig så glad att han tar sig tid för att komma och ge mig en kram. Vill hålla honom kvar för det är så sällan jag får krama honom.

När han går sneglar jag på hans snygga röv. Den där hockeyröven som är den absolut sexigaste jag vet. Och ja... han har fortfarande kvar sin hockeyfrilla *fniss*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar