Related Posts with Thumbnails

tisdag 26 juli 2011

Jag försöker...

... att vänja mig vid att inte återvända hit men det är så fruktansvärt svårt. Är det ER jag saknar? Är det allt det som finns här som är så svårt att lämna? Men jag vet att det kanske är nyttigt. Bra! Men varför är det då så svårt?

Jag skriver och skriver på min nya fina blogg och det är redan några där. Av alla er 150 läsare är det hela FYRA stycken som har mailat. Nja.. nån mer då men typ. Det är några som lämnat kommentarer här om att ni vill läsa men ni måste maila mig. Mailen står här ute i sidan. Om jag släpper adressen här inne så kommer det att dröja ett par veckor. Så vill ni vänta... FINE! Men förstår ändå inte att med tanke på hur många ni är som kommer hit varje dag inte gör ett väsen av er. Jag vill ju gärna ha er med. Men vill bara inte lägga ut adressen ännu.

Så... ska ni med eller inte???

1 kommentar: