Related Posts with Thumbnails

lördag 16 juli 2011

Och där sprack det..

Pappa kunde inte åka nu pga jobb men jag vill verkligen komma iväg NU! Lyckades hitta en resa och höll på att boka när tjejen frågade mig om jag hade ett giltigt pass. Slänger mig hem på cykeln och rota fram mitt pass... som gick ut den andra juni i år. Jag lovar... jag blev så arg så jag höll på att börja gråta. Och det är väl det tillståndet jag befinner mig i just nu. Inte bara för resan som måste skjutas på en vecka utan för...  nää, jag orkar inte ens bry mig längre. Åtminstone orkar jag inte vara ledsen mer. Att vara arg och förbannad är fan så mycket bättre.

I kväll ska jag på middag. Med trevligt sällskap. Hoppas ilskan lägger sig lite när vinet intar min kropp.

En jävla parodi är vad det är...

1 kommentar:

  1. P.
    Det är Murphys fel.
    Och fullmånens.
    Visst då?
    Det blir enklare
    när man har något
    att skylla på.

    Ha en skön afton!



    kram

    SvaraRadera