Related Posts with Thumbnails

fredag 15 juli 2011

Länge leve pizza.nu...

... eller "så tillbringar man en ensam fredagkväll". Hade hoppats på att få träffa min älskling i kväll men tydligen ligger han hemma nerbäddad med feber. Det går att ligga nerbäddad i min soffa också men tja... tydligen bättre hemma utan någon som pysslar om honom.

Kollar Adam o Eva på tv även om jag sett den hundra gånger men den är lika slående och klockren varje gång.

Jag blir bara mer och mer sugen på att bara dra iväg. Hör inte pappa av sig snart så åker jag till Arlanda och sätter mig och väntar på första bästa plan. Börjar bli grymt less nu. På det mesta faktiskt...

4 kommentarer:

  1. Pizza är inte helt fel. Dom där männen däremot, jag vet inte. Can't live with them can't live without them. Känner till fenomenet kan man säga. Men jag vet inte vad man gör åt det.

    Hoppas det rätar till sig snart i alla fall.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja du... vad säger man???

    Orkar inte ens bry mig längre :o(

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej! Jag som trodde det kändes bra med mannen. Hoppas känslan blir bättre snart igen.
    Ang relationen med sin pappa... Hmmm jag vet inte. Väldigt förvirrad just nu. Tack för dina kommentarer i af. Trevlig sommar :)

    SvaraRadera
  4. Ja du... det hoppas jag också. Just nu vill jag bara spy både på vår relation och honom.

    Kram och kul att du tittade in :o)

    SvaraRadera