Related Posts with Thumbnails

fredag 1 juli 2011

Helg!

Äntligen fredag och en ledig helg som väntar. Sista dagarna mamma och lillasyster är på besök och jag har ordnat bil så kanske kan vi ta oss ut till havet om det blir fint väder. På söndag tänkte jag ta med de till den där mysiga relaxen jag var på för ett par veckor sen. Bara slappa och ta det lugnt kan vara en skön avslutning på deras besök i Gävle.

I kväll tänkte vi ta oss ut på nån uteservering. Få göra oss lite fina och njuta av sommarvärmen, titta på folk och kanske jag unnar mig ett glas kallt vitt vin. Och så hoppas jag på att de ska få chansen att träffa min älskling och säga hej också.

Först ska jag bara se till så att den här dagen på jobbet kan skynda på lite.

Vad händer er denna helg då?

2 kommentarer:

  1. Här händer det inget spännande alls då jag jobbar hela helgen. Det gör mig dock inget eftersom det blivit sämre väder igen nu. Men ÅH vad jag längtar efter semester!

    Ha en trevlig helg med familjen nu då!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja här är vädret också sämre... skit också :o(

    Kram

    SvaraRadera