Related Posts with Thumbnails

söndag 3 juli 2011

En underbar kväll!

Det var länge sen jag var på ett sånt partyhumör som i går. Och vilken kväll vi hade. Mamma, Cicci och jag tog oss till en trevlig men något kylig uteservering men det värmde gott med kaffedrink och det trevliga sällskapet. Träffade trevligt folk och rätt var det var satt vi i baksätet på en bil och upplevde ungdomsåren igen genom att dricka vin ur pet-flaska och få åka varv efter varv på stan. Vi skrattade så vi tjöt.

Och det var länge sen jag dansade så mycket. Jag som varit orolig att jag som alltid älskat att dansa tappat allt det där men igår kom allt tillbaka och gud så jag njöt av musiken och att få stå på dansgolvet igen.

Vi hade helt enkelt en helt underbar kväll.
Tack fina Cissi och älskade mamma för det!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar